با توجه به محدودیت دسترسی به داده‌های جدیدتر، اطلاعات آماری در این زمینه ممکن است درست و به روز نباشد. با این حال، سعی خواهم کرد تا بهترین تخمین ممکن را برای شما ارائه دهم:

در جهان، بازار پنجره دوجداره به طور گسترده‌ای در حال رشد است. بر اساس گزارشات بازار پژوهان، بازار پنجره دوجداره در سال 2021 حجم فروش بیش از 10 میلیارد دلار داشته است.

در کشور آمریکا، صنعت پنجره دوجداره در حال رشد است و به دلیل مزایای انرژی زیادی که ارائه می دهد، تقریبادر همه مناطق کشور استفاده می‌شود. بر اساس آمارهای سازمان ملی پنجره‌ها، در سال 2020 تقریبا 35 درصد پنجره‌های فروخته شده در آمریکا، پنجره دوجداره بوده‌اند.

در خاورمیانه، بازار پنجره دوجداره نیز در حال رشد است. بر اساس گزارشات بازار پژوهان، بازار پنجره دوجداره در این منطقه در سال 2021 حجم فروش بیش از 2 میلیارد دلار داشته است.

در کشور ایران، بازار پنجره دوجداره همچنان در حال رشد است اما به دلیل محدودیت‌های تحریم‌های اقتصادی، حجم فروش آن کمتر از دیگر کشورها است. با این حال، برای افرادی که به دنبال صرفه جویی در مصرف انرژی هستند، پنجره دوجداره یک گزینه جذاب است. به طور کلی، بازار پنجره دوجداره در ایران در حال رشد است و بر اساس گزارشات بازار پژوهان، حجم فروش آن در سال 2021 حدود 50 میلیون دلار بوده است.

 

اما آمار سایت : https://dataintelo.com/report/global-upvc-window-and-door-market/

در این صفحه سایت، بازار پنجره و درب UPVC جهانی مورد بررسی قرار گرفته است. این گزارش شامل تحلیلی جامع از بازار است و شامل تاریخچه بازار، عوامل رانده‌کننده رشد، محدودیت‌ها، فرصت‌ها و چالش‌های بازار است. همچنین، در این گزارش با توجه به منطقه و کشورهای مختلف، بازار UPVC پنجره و درب مورد بررسی قرار گرفته است.

طبق تحلیل این گزارش، بازار پنجره و درب UPVC در حال رشد است و در سال‌های آینده انتظار می‌رود که این بازار رشد قابل توجهی داشته باشد. عواملی چون رشد جمعیت، رشد صنعت ساختمان در مناطق شهری، نیاز به صرفه جویی در مصرف انرژی و توجه بیشتر به مسائل محیط زیستی از جمله عوامل راننده رشد بازار UPVC پنجره و درب هستند.

در این گزارش، شاخص‌های اقتصادی و آماری مربوط به بازار پنجره و درب UPVC، از جمله حجم فروش، درآمد، سهم بازار و نرخ رشد ارائه شده است. همچنین، شرکت‌های برتری که در این بازار فعالیت می‌کنند، شامل شرکت‌های Fenesta, LG Hausys, Deceuninck, VEKA, Aluplast و profine Group مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

درکل، این گزارش به علاقه‌مندان به صنعت ساختمان و بازار پنجره و درب UPVC، اطلاعات کاملی از وضعیت فعلی و چشم‌انداز آینده این بازار را ارائه می‌دهد.

 

آمار بازار پنجره دوجداره و UPVC در جهان

آمار بازار پنجره دوجداره و UPVC در جهان

 

اما اطلاعات سایت : https://www.technavio.com/report/unplasticized-polyvinyl-chloride-windows-market-industry-analysis

این صفحه سایت به بررسی بازار پنجره‌های UPVC پرداخته است. در این گزارش، بازار پنجره‌های UPVC در جهان از جمله شمال آمریکا، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و مناطق دیگری مورد بررسی قرار گرفته است.

این گزارش شامل تجزیه و تحلیل جامعی از بازار است و شامل اطلاعاتی از جمله تاریخچه بازار، عوامل رانده‌کننده رشد، محدودیت‌ها، فرصت‌ها و چالش‌های بازار است. همچنین، این گزارش شامل تحلیل SWOT و تحلیل پنجره‌های UPVC است.

با توجه به تحلیل این گزارش، بازار پنجره‌های UPVC در حال رشد است و در سال‌های آینده انتظار می‌رود که این بازار رشد قابل توجهی داشته باشد. عواملی چون رشد جمعیت، افزایش ساخت و ساز در مناطق شهری و توسعه صنعت از جمله عوامل رانده‌کننده رشد این بازار هستند. همچنین، نیاز به صرفه جویی در مصرف انرژی و افزایش توجه به محیط زیست نیز باعث افزایش استفاده از پنجره‌های UPVC در بازار است.

در این گزارش، نیز شاخص‌های اقتصادی و آماری مربوط به بازار پنجره‌های UPVC، از جمله حجم فروش، درآمد، سهم بازار و نرخ رشد ارائه شده است. همچنین، در این گزارش شرکت‌های برتری که در این بازار فعالیت می‌کنند، شامل شرکت‌های VEKA AG، Deceuninck NV، REHAU AG، Eurocell plc و Profine GmbH، بررسی شده‌اند.

در کل، این گزارش به علاقه‌مندان به صنعت ساختمان و بازار پنجره‌های UPVC، اطلاعات کاملی از وضعیت فعلی و چشم‌انداز آینده این بازار را ارائه می‌دهد.

آمار بازار پنجره دو جداره UPVC

آمار بازار پنجره دو جداره UPVC

آمار بازار پنجره UPVC

آمار بازار پنجره UPVC