در مطلب لیست قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی UPVC بطور کامل پرداختیم اما در این مطلب اختصاصا به قیمت درب و پنجره دوجداره وین تک WinTech می پردازیم.

همچنین همانطور که می دانید قیمت درب و پنجره دوجداره UPVC بصورت متر مربع می باشد. شما برای محاسبه دقیق قیمت پروژه و منزل خودتون می تونید بصورت شبانه روزی با شماره 09124873294 بهنام بخشایش تماس بگیرید.

توضیح اینکه قیمت ها با نصب در محل، شیشه، گالوانیزه 1.25 وین تک می باشد.

قیمت پنجره دوجداره وین تک

پنجره دو جداره تک حالته یک در یک

قیمت : 3.000.000 تومان

قیمت پنجره دوجداره وین تک دو حالته

پنجره دو جداره دو حالته یک در یک

قیمت : 3.400.000 تومان

قیمت پنجره دوجداره کشویی وین تک

پنجره دو جداره کشویی تک ریل ۱۵۰*۱۵۰

قیمت : 5.650.000 تومان

قیمت پنجره دوجداره کشویی جفت ریل وین تک

پنجره دو جداره کشویی جفت ریل ۱۵۰*۱۵۰

قیمت : 6.700.000 تومان

قیمت درب UPVC وین تک

درب سویچی دوجداره هافمن ۸۰*۲۰۰

قیمت : 4.400.000 تومان

وین تک

  • عایق صوتی و گرد و غبار
  • عایق در مقابل تبادل حرارت بین داخل و خارج ساختمان
  • جلوگیری از اتلاف انرژی
تولیدکننده پنجره دوجداره UPVC

توضیحاتی در مورد وین تک :

برند وین تک یکی از تولیدکنندگان پروفیل های پنجره دوجداره در ایران است. این برند در سال ۱۳۸۵ با هدف تولید پروفیل های پنجره دوجداره با کیفیت بالا و قیمت مناسب تاسیس شده است. با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و مواد اولیه با کیفیت، وین تک توانسته است پروفیل هایی با ویژگی هایی همچون عایق حرارتی بالا، عایق صوتی، ضد سرقت و ضد حریق تولید کند.

از دیگر ویژگی های پروفیل های وین تک می‌توان به مقاومت در برابر رطوبت و خوردگی، قابلیت نصب آسان و نگهداری آسان، ظاهر زیبا و جذاب، و داشتن گواهینامه‌های معتبر اشاره کرد. همچنین، وین تک توانسته است با بهره گیری از تجربه تیم فنی متخصص و متعهد، خدمات پس از فروش مناسبی را به مشتریان خود ارائه دهد.

در مورد قیمت پروفیل های وین تک و درب و پنجره های تولیدی با این پروفیل ها، باید گفت که قیمت ها به سایز و نوع پروفیل و مدل درب و پنجره بستگی دارد. با این حال، بر اساس مقایسه با برندهای دیگر در بازار، می‌توان گفت که پروفیل های وین تک با کیفیت بالا و قیمت مناسبی عرضه می‌شوند. همچنین، تولیدات درب و پنجره با پروفیل های وین تک نیز با قیمت مناسبی در بازار عرضه می‌شوند و بسته به نوع و سایز درب و پنجره، قیمت متفاوتی دارند.

در کل، برند وین تک یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید پروفیل های پنجره دوجداره در ایران است و توانسته است با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان خود را جلب کند.